Klanten beoordelen ons met een 9.8

Veelgestelde vragen

Afhalen

Kan ik het ook afhalen?

Ja, dat is zeker mogelijk!
Al onze bestellingen en betalingen gaan wel via de site.
Dus ophalen zonder een bestelling te plaatsen is niet mogelijk.
Wilt u het vandaag nog afhalen, maar op de site geeft hij die mogelijkheid niet meer aan? Stuur ons een e-mail of een bericht op facebook of het nog mogelijk is om die dag nog een doos op te halen.

Levering

Bezorgen jullie ook in België?

Ja, wij bezorgen alleen in Vlaanderen en dus niet in het Franse gedeelte.

Op welke dagen verzenden jullie spareribs?

Op het moment alleen maandag, woensdag en donderdag pakketten die voor 12:00 binnenkomen.

In het hoogseizoen van Maandag t/m donderdag voor 12:00 besteld = volgende dag gekoeld in huis! (Zaterdag levering is ook mogelijk, neem contact op)

Wanneer u op een vrijdag besteld, versturen wij maandag uw pakket.

Bestellingen in Twente bezorgen wij zelf de hele week door.

Afhalen  is de hele week mogelijk!

Bezorgdagen in België Vlaanderen zijn op (dinsdag en vrijdag).
Leveringen in België geschieden altijd tussen 08:00 en
18:00.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Wanneer een bestelling goed is verwerkt, ontvang je een orderbevestiging. Als je deze e-mails niet hebt ontvangen, kan het volgende gebeurd zijn:

  • De e-mails kunnen in je map met ‘ongewenste post’ zijn beland
  • Je kunt per ongeluk het verkeerde e-mailadres hebben ingevuld
  • De bestelling of betaling kan mislukt zijn, waardoor de bestelling niet is voltooid

Als je zeker wilt weten of jouw bestelling goed is doorgekomen of wat de status is, zoek dan contact met ons op.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  • Zodra jouw bestelling klaar staat voor verzending ontvang je van ons een bericht.
  • Zodra de zending door de vervoerder wordt gesorteerd ontvang je een trackingcode waarmee de zending gevolgd kan worden.

Heb jij geen trackingcode ontvangen, neem dan contact met ons op!

Prijzen

Hanteren jullie andere prijzen voor zakelijke klanten?

Heeft u als zakelijk klant interesse, stuur ons een mail!

Wij kunnen eventueel wat met de prijs doen, dit heeft te maken met afname van producten.

Hebben jullie ook kortingscodes?

Op het moment hebben wij dit alleen voor grotere bestellingen.

Gebruik de kortingscode " 5D_4625 " bij 5 dozen
Gebruik de kortingscode " 7D_6476 " bij 7 dozen
Gebruik de kortingscode " 10D_925 " bij 10 dozen

Producten

Zijn de spareribs glutenvrij?

Ja, onze spareribs en bijgeleverde marinade zijn beide glutenvrij (onder de 20 ppm).

Kan ik de ribs per stuk verpakt krijgen?

Helaas niet, wij hebben standaard verpakkingen die wij gebruiken. Dit kunnen wij niet per klant veranderen.

Mocht u niet alles in één keer opeten? Dan kunt u de ribs het beste invriezen, zo kunt u één rib per keer uit de vriezer halen!

Wat is de voedingswaarde van de marinade?
Analysegegevens per 100 gram product (gemiddelde waarden volgens berekeningen)
Energetische waarde 623 kJ/149 kcal
Vet 7,92 gram
Waarvan verzadigd vet 3,26 gram
Koolhydraten 2,6 gram
Waarvan suikers 2,16 gram
Eiwit 16,81 gram
Zout 1,15 gram
Hebben jullie ook kleinere verpakkingen?

Nee, onze kleinste verpakking is 4,5 kg verdeeld in twee zakken van 3 strengen.
Wij kunnen de ribs niet verpakken per streng!

 

De verpakking is geopend, hoelang zijn ze dan houdbaar?

Een geopende zak spareribs is in de koeling is 2 á 3 dagen houdbaar!

Krijgt je niet alle strengen in één keer op (of binnen 2 á 3 dagen), dan kun je het beste de strengen van te voren invriezen.

In de vriezer hebben de strengen een houdbaarheid van 2 jaar.

 

Hoe zijn de dozen verdeeld?

In een doos van ±4,5 kg zitten twee á drie zakken van 3 strengen, in de ±8,5 kg zitten vier á vijf zakken van 3 strengen.
Een ongeopende zak in de koeling is 5 maanden houdbaar, in de vriezer is dit zelfs 1 jaar!

 

 

Staat jouw vraag er niet tussen?

Mail ons info@onlinespareribs.nl
Stuur een Facebook bericht @onlinespareribs

Wij reageren op werkdagen (maandag t/m vrijdag) gewoonlijk binnen een uur

Translate »